Klantenservice

Levertijd en verzendkosten

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verwerken en binnen 10 werkdagen te leveren. Het lukt ons echter niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,10 voor de stalenservice (deze kosten worden bij het plaatsen van een order gecrediteerd)
€ 20,- voor vloerkleden tot 4,5 meter

Levering van vloerkleden verloopt via NE distriservice. Wanneer uw bestelling door de transporteur is geaccepteerd ontvangt u bericht en een track and trace mogelijkheid vanuit planning@ne.nl. Over het algemeen zal de aflevering binnen 10 werkdagen plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Wij houden u hier zo goed mogelijk van op de hoogte. Kleinere bestellingen versturen we via PostNL.

Retourneren

De producten van Natweave zijn uitgesloten van het herroepingsrecht aangezien de producten tot stand zijn gebracht overeenkomstig de specificaties van de klant – als zijnde gepersonaliseerde maatwerkproducten – en derhalve voor verdere verkoop aan anderen ongeschikt zijn. De consument kan dus niet over het herroepingsrecht beschikken.

Mocht er onverhoopt iets mis zijn met uw bestelling, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Voor meer informatie over het herroepingsrecht verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

Transportschade

Is je product tijdens de bezorging beschadigd? Meldt dit dan direct aan de chauffeur. Mocht de schade niet direct zichtbaar zijn, stuur ons dan binnen 12 uur na ontvangst een mail via  klantenservice@natweave.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto’s van de schade mee te sturen! Zodra wij je verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.