Levertijd & Retourneren
Alle vloerkleden worden per bestelling uniek op maat verwerkt. Op deze manier kunnen wij zoveel verschillende materialen, designs en maatvoeringen aanbieden. De vloerkleden proberen wij binnen 2-4 weken te versturen. Het kan voorkomen dat levertijd binnen de eerdergenoemde tijd niet mogelijk is. Hiervan wordt u op de hoogte gesteld. Als uw vloerkleed klaar is voor verzending wordt een track & trace verstuurd!
Mocht de levertijd langer duren dan 2-4 weken en bent u niet op de hoogte gebracht? Neem dan contact met ons op via sales@natweave.nl, zodat de status gecontroleerd kan worden.
Wij streven altijd naar een zo snel mogelijke levering.
De mogelijkheid tot retour geldt niet voor op maat gemaakte producten zoals omschreven in onze Algemene Voorwaarden. Al onze vloerkleden worden speciaal op order gemaakt. Alle tapijten liggen op kamerbreed afmeting in de fabriek en worden per order op maat afgesneden en gefinisht!
Door de vloerkleden op maat naar wens te versnijden kunnen wij duurzamer te werk gaan en restafval voorkomen. Dit geeft ruimte om een breed aanbod aan designs, kleuren en maatvoeringen aan te bieden.
Een beschadigd of defect item? Als het vloerkleed bij levering beschadigd of defect is door een productiefout, neem dan direct contact met ons op via sales@natweave.nl met een duidelijke omschrijving en foto. Na intern overleg komen wij zo snel mogelijk bij u terug met een oplossing.
Voor alle tapijten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat je het recht hebt op een product, dat is en doet wat je er als koper van mag verwachten.
Fabrieksfouten vallen onder de garantie. Schades aan het product die voortkomen uit water en/of door gebruik van het product (bijvoorbeeld slijtage of vlekken) vallen niet onder onze garantie. Deze schades kun je indienen bij je eigen verzekering.
Graag verwijzen wij je naar de volgende pagina: Onderhoud & Reiniging
Hier lees je hoe een vloerkleed op de juiste manier onderhouden en gereinigd dient te worden.
Kapot of beschadigd
Heb je je bestelling ontvangen en blijkt direct na ontvangst dat er iets kapot of beschadigd is aan het product? Stuur ons dan een mail via sales@natweave.nl met een duidelijke omschrijving en foto. Na intern overleg nemen wij contact op. Als de klacht gegrond is halen wij het vloerkleed gratis bij je op. We zorgen er dan voor dat de schade wordt hersteld of je ontvangt een vervangend product.
Kleine afwijkingen in de maat
Alle kleden worden gemaakt in de maat die je bestelt. Toch kan het voorkomen dat de maat van het vloerkleed iets afwijkt. Dit heeft te maken met het materiaal waarvan een tapijt is gemaakt. Warmte, kou, een hoge luchtvochtigheid of juist een droge lucht hebben invloed op de vezels. Hierdoor kan een vloerkleed een beetje krimpen of uitzetten en ongeveer 5% afwijken van de bestelde afmeting. Doordat alle tapijten geweven worden en eerder genoemde invloeden kan het voorkomen dat de afwerking van het kleed niet helemaal recht is. Dit is ook per patroon verschillend.